Розроблено та вироблено в Україні
0
Кошик
 x 
Кошик порожній

Увага! У зв'язку з війною у нашій країні та нестабільним курсом долара актуальність цін уточнюйте, будь-ласка, по телефону або електроній пошті.

Товщиномір лакофарбових покриттів

Основним покликанням приладів для вимірювання товщини лакофарбового покриття автомобілів, по праву можна вважати визначення ступеня пошкодження автомобіля, в історії експлуатації, при придбанні його на вторинному ринку. Якщо ж, наприклад, товщина лакофарбового покриття, трохи відрізняється від стандартної заводської це може свідчити про незначні підфарбування, найчастіше ця товщина не перевищує 100-200 мкм. То в деяких місцях, у випадку, коли товщина лакофарбового покриття досягає 1000 мкм, може свідчити про нанесення ґрунтувальних та шпаклювальних матеріалів, які застосовують при відновленні кузова автомобіля після серйозних ДТП.

толщиномер автомобильныйНа ринку пропонується велика кількість різноманітних товщиномірів для вимірювання товщини лакофарбових покриттів. І з кожним навіть не роком, а місяцем їхня різноманітність та асортимент тільки зростає. Більшість приладів, від яких не потрібна велика точність вимірювань родом з «Піднебесної».

Товщиномір лакофарбового покриття ТПА-2 – прилад, який відносно недавно з'явився на ринку України, але вже встиг завоювати чималу популярність серед автолюбителів. Основною перевагою даного приладу вважається його компактний розмір (довжина становить трохи менше 7 см, ширина – 4 см, а товщина всього 2 см), такий товщиномір завжди зручно тримати під рукою. Також за що його полюбили багато автолюбителів це простота у використанні, прилад має автоматичне калібрування при включенні (немає необхідності постійно носити з собою калібрувальні пластини і з черговістю в кілька вимірів перевіряти правдивість вимірювань і проводити калібрування). Мінімальна кількість органів управління робить інтуїтивно зрозумілим цей товщиномір навіть дитині.

Автомобільний товщиномір

У гонитві за зменшенням ваги автомобіля багато виробників вдаються до виробництва певних елементів кузова з алюмінію. Як наслідок на ринку приладів для контролю товщини захисного лакофарбового покриття, велику актуальність і затребуваність завоювали товщиноміри покриттів, які визначають товщину покриття, як на сталевій основі, так і на основі виконаній з алюмінію, товщиномір ТПА-2 не є винятком.

толщиномер покрытий автомобилей

Далі розглянемо найпоширеніший алгоритм вимірювання лакофарбового покриття автомобіля. Спочатку необхідно зробити вимір товщини на даху автомобіля, так як дана частина кузова найрідше піддається повторній обробці лакофарбовими матеріалами, у подальшому порівнюємо виміри по всьому кузову зі значенням, отриманим при вимірі товщини лакофарбового покриття даху автомобіля. Далі, з кроком не більше 20 см, планомірно зробити виміри всіх кузовних деталей автомобіля. У разі сумніву в цілісності області вимірювань необхідно скоротити крок вимірювання до мінімально можливого і більш ретельно проміряти цю деталь кузова. При попаданні в фарбовану або шпаклювану деталь показання товщиноміра відразу видадуть значення на порядок, відмінні від нормативних.

При вимірюванні також необхідно враховувати такі факти:

  • Товщина лакофарбового покриття на деталях кузова автомобіля, які не піддавалися зовнішнім впливам, повинна становити 50-90 мкм. Для окремих моделей автомобілів і виробників це значення може бути більшим.
  • Для більшості автомобілів на вторинному ринку нормою вважається товщина в межах від 100 до 200 мкм.
  • При вимірюванні товщини лакофарбового покриття у будь-якому разі буде розкид вимірів від 10 до 40 мкм. На цей розкид впливає безліч факторів. Наприклад, нерівномірне нанесення покриття заводом виробником, частота миття автомобіля, використання засобів для прибирання снігу з покритого снігом автомобіля, та багато іншого.
  • При поліруванні товщина зменшується в середньому на 10-15 мкм, а при нанесенні захисних плівок збільшиться на 10-50 мкм.